2013. április 8., hétfő

2. fejezet: az első találkozás... vagyis...


Megvolt a bevezető részecske:)) mostantól más szemszögből is fogom írni, de a legtöbb, és legfőbb Nessára fog irányulni! Köszönöm szépen a nagyon sok pozitív visszajelzést, és megtekintést:) Jó olvasáást♥

/Nicole szemszöge/

- Nessa, mit csinálsz ennyi ideig? –kiabáltam a lehúzott kocsiablakon keresztül.
- Semmit…. Megyek már! –jött ki lajhár módban.
- Mintha élnél kincs! –sürgettem. Beszállt a kocsiba az anyósülésre. Ena hátul ült középen. Állandóan előre sasolt, hogy mikor vagyunk már ott. Pedig Buffalo nem nagy város. Nem volt a Clubb messze, csak drága kishúginak.
- Ott vagyunk már?? –rángatta az üléseket.
- Ha még egyszer megkérdezed, kiraklak, bárhol is tartunk! –szóltam hozzá a volán mögül. Elhúzta a kezét a szája előtt, mintha egy cipzárt húzott volna be.
- Köszönöm. De látod? Már itt is vagyunk. Nem értem, miért kellett ennyit hisztizni…
- Jupiiii! –és csak úgy száguldott kifele a kocsiból.
- Bolondka… ennyire hogy lehet valaki Rusher?! –jegyezte meg Nessa. Én villámokat vetettem reá. –na jó… inkább meg se szólalok…. Csak gyere már Nic!
- Megyek, nyugi! ennyire izgat Logan?? –virukszoltam.
- Ki az a Logan? –nézett rám bambán.
- Áhh a Big Time Rush tagja, aki ma lesz a műsor vezető… Nessa… nem értelek…
- Miért?
- Mert hírtelen nem tudom, hogy kinek áradozom órákon keresztül?!
- Hol vagytok már? –kiabált Ena. –Nem fogtok tudni bejutni, akár még jeggyel se…. –azonnal rohantunk ki a járműből.
- Yeeeep, az első sorban fogunk tombolni! –pacsiztunk össze a kisebbik húgival. Nessa felett csaptunk össze, mert ő állt középen. És hát blokkolt.

/Logan szemszöge/

Épp egy buliba tartok… fellépésem van, mint házigazda. Buffaloban. De most csak ilyen egyedüli járaton vagyok. A többi srác addig dolgozik a következő albumon.
Kedvesemmel tartok most éppen a Clubb Infinity felé.
- Izgulsz? –fogta meg a combomat.
- Hát egy picit…
- Nyugi, én ott leszek veled a Backstage-ben, és szorítok neked! –nyomott egy puszit az arcomra.
- Így nem bírok odafigyelni! –vigyorogtam.
- Hupsz, bocsi! –nevetett Loren.
- Semmi baj. Ez most erőt adott.
- Tudod, hogy itt vagyok neked!
- Tudom, és köszönöm! –hát begördültünk a Clubb parkolójába. A szívem a torkomban dobogott. Alig kaptam levegőt, alig bírtam nyelni.
- Minden rendben?
- Persze… - feleltem mosolyt erőltetve az arcomra. Elhitte. Beléptünk..
- Logan, gyere, már vártunk! –jött elém az egyik segítő, és behúzott a színfalak mögé. Loren addig a pihenőben várt, ahol tévéről nézhette, hogy mit kreálok kint a színpadon.
- Jó estét Buffalo! –szaladtam ki a színpadra.
- Huuuuh! –hallatszott a sikítozás mindenfelől.
- Készen álltok velem átlépni a 2012-es évet?
- Igeen!
- Akkor jöjjön egy kis közös éneklés. –három kedvenc számot kiválasztottunk. A dalolászás közben kiszúrtam két lányt az első sorban, akik hevesen énekeltek velem. De volt köztük még valaki… aki csaj állt, és óvatosan ringatózott. Nem tombolt, mint a többiek… fura volt… nem hiszem, hogy Rusher.. nem, nem az… unott fejeket vágott, amíg BTR számokat daloltunk. Csak őt néztem.. nem bírtam róla levenni a szemem. Hogy miért? Azt nem tudom.. más volt, mint a többi lány.. és fura volt, hogy nem szereti a Big Time Rusht. Na, majd én ráveszem ezen a négy órán keresztül! Sok olyan számot fogunk énekelni. Talán ezzel megszereti!
- Akkor, most kiválasztok két szerencsés embert, aki feljön a színpadra mellém. –nagyon sok rajongó jelentkezett. De persze, hogy az egyik a kiszemelt lány volt. A másikat találomra hívtam fel.
- Na, hogy hívnak? –nyújtottam oda a mikrofont a titokzatos lány elé.
- Vanessa Tompson… Nessa… - mondta halkan, és komolyan.
- Örvendek Vanessa. És téged? – a másik hölgy már lelkesebb volt.
- Nicole Tompson.
- Óh, egy testvérpáros! Na, ez jó lesz nekem! Akkor, miről is kérdezzelek titeket… - töprengtem.  
- Én kérdezhetek valamit? –szólalt meg Nessa.
- Persze! –kerekedett mosolyra a szám.
- Átadhatom a helyem?
- Kinek? –lepődtem meg.
- A húgomnak… ő fan… én meg őszintén, még nem tudok semmit az egyik tagról se…
- Hát, ha nagyon szeretnéd… - szomorodtam el… csak jó lett volna még egy Rushert faragni.. hisz lehet, hogy a számoktól boldogabb lett volna.. lement a színpadról.. felváltotta a testvére. Enának hívják. Ő már mindent tudott rólunk. Tartottunk egy pár perc pisi szünetet. Éppen siettem volna ki a slozira, mikor valakinek nekiütköztem.
- Hoppá, bocsánat.. –hallottam egy full ismerős hangot. Felnéztem. Nessa volt az. Azért jött nekem, mert a telefonjába volt bújva. Ebben a pillanatban ő is felsasolt. Meglátott engem. Mosolygott.
- L…L… -próbálta kimondani a nevem, de nem tudta… elfelejtette.
- Logan –segítettem ki.
- Ahh bocsi… nem direkt volt.. csak egyszerűen még nem ismerem egyikkőtöket sem… -szégyelte el magát.
- Ezért nem kell bocsánatot kérni—minden Rusher így kezdi! De, ha megbocsátasz?! –és mentem tovább.. a wc-ről kimenet siettem be a pihenőbe, amikor…

/Nessa szemszöge/

Úr isten… hogy lehetek ilyen hülye?! Ahhh…. Szinte futottam v issza a nézőtérbe.
- Hol voltál Nessa? –nézett rám kitágult szemekkel nővérkém.
- Én? sehol…. –erre tudakodóan sasolt. –Csak a mosdót kerestem… de már nem kell… -vigyorogtam.
- Miért? Találtál valami fiút? –majdnem kiugrott a bőréből.
- Csssssssssss! –csitítottam. –Nincs senki….
- Csak??
- Mi csak?
- Én tudom, hogy folytatni akartad!
- Neki ütköztem Logannek… örülsz?
- Mit csináltál? –esett le a szája. – hogy, mikor, és miért?
- Hááát….öööm.. a telefonomat nézve, előbb.. –erre megfogta a kezem, és ő elkezdett ugrálni. Csatlakoztam.
- Most miért is szökdelünk? –kapcsoltam egy picit később.
- Hát hogy lehet ott még valamiii…. –húzta el a végét.
- Dehogy is! –törtem össze a véleményét.
 Figyelj Vanessa! –ritkán szokott így szólítani. Csak akkor, amikor valami fontosat, vagy valami tanácsot szeretne mondani, tanácsolni. – Soha ne add fel az álmaidat! Tetszik neked Logan?
- Hát.. nem rossz…
- Na. Akkor hajts előre! Ne állj meg egy résznél! Csak TE tehetsz érte! Csak TE folytathatod! Érted?
- Értem… értem… és köszönöm! Mi lenne néküled?!
- Ahhj manoo! Imádlak!
- Én is! –és ölelkeztünk.

/Logan szemszöge/

Siettem a Backstage felé, hogy minél hamarabb láthassam kedvesemet. Kintről valami beszélgetést hallottam, ezért az ajtó előtt megálltam.
- Majd este.. –mondta Loren. Úgy se maradok itt… ez unalmas. Majd azt mondom Logei-nek, hogy rosszul vagyok, és haza kell menjek.. akkor majd együtt lehetünk.. oké?
- Oké. –és léptek közeledésére lettem figyelmes. Gyorsan elsiettem onnan. Egy magas férfi lépett ki a szobából. Utána a lány felöltözve, válltáska a vállán…. Én őt nem így ismertem meg… kitudja, mióta van neki ez a kapcsolata. Berohantam a pihenőbe, és egy üzenetet találtam..
-„Szia Kicsim!
Rosszul éreztem magam, ezért elmentem Ritához… majd ő segít túlvészelni az estét, reggelt… szeretlek!
Loren”
- Ja, nagyon szerethetsz! –és sírva összetéptem a levelet… a kezemet a tarkómra raktam, és fel-alá járkáltam.. mérgemben hírtelen nem tudtam, hogy mit csináljak… nem érdekel.. most ha ennyire leszarja a fejem… akkor… csak is a karrierünk fog érdekelni.. de a szívemet szépen összetörte..
- Logan, fellépésed van! –nyitott be az egyik operatőr.
- Persze, megyek.. –szipogtam, és gyorsan letöröltem a könnyeimet, nehogy észrevegyék.
- Minden rendben? –hallottam megint egy ismerős hangot. Hátrafordultam. A három testvér állt az ajtóban, meglepődött arcot vágva.
- Hát ti? –dörzsöltem a vörös szemeimet. Erre felmutatták a megfelelő belépőt.
- Na, mesélj!
- Nem lényeges.  - derült mosoly az arcomra. Az okát nem tudom.. lehet, hogy csak annyi, hogy valakik törődnek velem.
- Logan, jelenésed van! Már csak két perc! –szólt közbe a rendező.
- Megyek már! –kiáltottam vissza erélyesebben.
- Nyugi! –jött oda Nicole és Ena. Nem ismerem őket, de de de…. nagyon aranyosak. Nessa már nem állt az ajtóba.
- Hülye… - jegyezte meg Nic.
- Ki? –néztem fel.
- Semmi… hagyjuk.. –húzott egy kis vigyort a szájára.
- Nessa! Gyere már idee!
- Megyek, csak egy pohár üccsiért szaladtam el Logannek. –és tényleg. Egy pohár narancslével lépett be. –Tessék4 –nyújtotta át.
- Köszönöm. De én megyek… majd a nézőtérbe találkozunk! 

6 megjegyzés:

  1. annyira jóóóóóóóóó:)) tetszik hogy 3testvér története ...ahw fantasztikusan írsz, imádom az írásod, napról napra többet és többet akarok :PP:) nagyon tehetséges vagy pici manó:) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj köszöönööööm:)) :$ ♥ Most egyenlőre ennyi :PP

      Törlés
  2. Hárman, akár csak én és a testvéreim:) nagyon tetszik, imádom. Remélem hamar megírod a következőt, felkeltetted az érdeklődésemet.Fel is iratkoztam ..;))

    VálaszTörlés
  3. húúúú kezdenek nagyon nagyon nagyon izgalmas dolgok fajulni ebből a fellépésbőőől;) woww! nem is tudom mit mondjak... csodálatos nagyon nagyon jóóó:)) hiperszupergyorsasággal követelem a következőt^^

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyoooooos vaaaagy:)) Próbálok vele sietni <3

    VálaszTörlés