2013. április 3., szerda

1. fejezet: a kezdet...


Hát, sziasztok:)) Elkezdem életem második blogját! Nagyon örülök a sok pozitív visszajelzésnek, hihetetlenül jól esett! Nem is húzom tovább az időt:)) Jó olvasást

1.       fejezet: Valahol mindennek el kell kezdődnie..

Az én nevem Vanessa Tompson. 22 éves vagyok. Fura életet élek az Egyesült Államokban, Buffaloban, két testvéremmel. Az egyik tesóm két évvel idősebb, a másik négy évvel fiatalabb, mint én. Persze, hogy én vagyok a közepén.. ez is nehezíti az életemet. Apukánk nincsen… katona volt… egy harcban veszítettük el. Még hat éves voltam. Alig bírtuk feldolgozni. Mára már jobban kezeljük a dolgokat. Anyukánk itt hagyott minket… egyedül nőttünk fel..
Én az a tipikus… hát hogyan is mondjam… nem annyira pasizós lány vagyok… az a szerényebb fajta.. A nővérem Nicole az ellentétem. Ezzel semmi gondom nincs, nehogy félre értsetek. Hiszen mindenben segít nekem, és persze Enának is, aki a kisebb testvérünk. Összetartunk, hiszen így nőttünk fel!
Éppen a szobámba kuksoltam, mikor Nic beront a szobámba, mint egy szélvész.
- Gyere, gyere Nessa, van egy meglepetésem! –ugrándozott egy helyben.
- Most nem érek rá…. Ha nem látnád, éppen zongorázni próbálok. – tiltakoztam.
- Óhh Húgi! Kottákkal akár még 100 évesen is játszhatsz. De egy ilyen bulit felesleges lenne kihagyni.. –direkt cukkol… tudja, hogy imádok bulizni.
- Most? Parti? Délután háromkor? Milyen hely nyit ilyen korán?
- Nem nyit ilyenkor még semmi se.. csak ha akarnál jönni, akkor most kéne készülődni! –ecsetelte a dolgokat. – Már a belépők is megvannak, az első sorba.
- Miért kell sorokban lenni? –kapcsoltam egy pár perccel később.
- Hát…öm.. –kuncogott az orra alatt.
- A kedvenc bandád ugye?
- Igen… vagyis az egyik tagja. Ő lesz a műsorvezető! Hátha ott lesznek a többiek is! –vágott reménykedő fejet.
- Hol lesz?
- Hú de kérdezős kedvedbe vagy! –lepődött meg. –csoda, hogy ennyit beszélsz.. máskor egy kukkot nem szólsz egész nap.
- Nic, a kérdésre válaszolj.
- Itt Buffaloban, a Clubb Infinity-ben. – a kedvenc helyem.. ezzel már rá is vett, az egész parti dologra.
- Najó.. megyek.. –álcáztam unott fejet. De a szívem mélyén nagyon is vártam az estét.
- Akkor gyere, kipingállak egy kicsit, mert őszintén egy picit…
- Ki ne mondd! –állítottam le.
- Rusnya.
- Köszi…
- Jajj, tudod, hogy szeretlek húgi! –húzott magához, vigasztalás képen.
- Tudom…tudom… de szerinted jók lesznek rám a te ruháid?
- Persze! Ha meg egyik se tetszik, akkor majd keresünk valami jót.
- Nic… - torpantam meg.
- Mi az?
- Enával mi lesz? Nem hagyhatjuk őt itt! Még kicsi a korához képest!
- Hidd el, nem hagyjuk itthon őt se. Jön velünk. Most öltözik.
. Ja tényleg…. Ő is… ma a neve, a rajongók összességének?
- Rusher… hatvanezerszer mondtam el, és még mindig nem jegyezted meg? –húzta fel a szemöldökét.
- Nem… tudod, hogy nem bírok mindenre odafigyelni… nehéz.
- Tudom húgi! Én is átélem.
- De mi itt vagyunk egymásnak, ugye? –csatlakozott a szobáról kifele jövet a legkisebb is. Könnyeket csaltak a szemembe… rájuk mindig számíthatok, akármilyen a hangulatom. – Na, de most már irány-surány öltözni, mert sose lesztek készen!! –vezényelt. Siettünk be Nicole szobájába.
- Ez, hogy tetszik? –dobta rám a rucit, amíg ő tovább kotorászott a szekrényében.
- Hát…ööm..
- Nem jó mi?
- Leesik rólam.. –és már benne is voltam a cuccba.
- Na, ha ez nem lesz jó…. –és odaadott egy szép neon zöld ruhát. Passzolt. – Na, végre…
- Indulhatunk?? –lesett be a félig nyitva hagyott ajtón Ena.
- Mehetünk. –mondtuk egyszerre.
- Én vezetek, enyém a volán! –futott ki a kocsihoz nővérkém. Húgi is követte.
- Na, akkor induljon a buli…. –motyogtam magamban félve… 

8 megjegyzés:

  1. Már most nagyon tetszik, azt hiszem a függőség beindult. Kíváncsian várom a folytatást DuracellBunny. *-* <3
    Xoxo

    VálaszTörlés
  2. ahwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, még-még-még ennyi nem elég:OOO fantasztikus vagy, már most szerelmes vagyok ebbe a blogba( is ) imádooom nagyon.,...kíváncsi vagyok mi lesz:PP és pont a legnagyobb testvér Rusher?háh jót nevettem ;) imádlak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, az csak jó, nagyon örülök ♥ próbáld meg beosztanii ;))
      by: húgii:D

      Törlés
  3. De jóóóóó:) ^^ nagyon tetszik az alaptörténet, jól megírtad;) nagyon nagyon szuper lett az első rész, bár ezt az előző blogod után gondolhattuk;) siess a kövivel:) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm:DD jól eski, ez a sok dícséret ♥
      by: húgii:D

      Törlés
  4. Uhh...:DD Nagyon kíváncsívá tettél ^^ jaaajj, azonnal hozd a kövi réééészt :) !!! :DDDD <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, majd megpróbálok vele sietni♥
      by: Húgii:D

      Törlés